Σκοπός του παρόντος άρθρου είναι να διερευνήσει τις στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στη χρήση των νέων τεχνολογιών κατά την εκπαιδευτική διαδικασία παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ο παραπάνω σκοπός επιτυγχάνεται μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση εμπειρικών και θεωρητικών μελετών που έχουν διερευνήσει το παρόν θέμα. Το παρόν άρθρο αναδεικνύει τα σημαντικά οφέλη των νέων τεχνολογιών για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αλλά και την άμεση αλληλεξάρτηση των στάσεων των καθηγητών απέναντι στις ΤΠΕ και τη χρήση τους από αυτούς. Οι θετικές στάσεις των καθηγητών απέναντι στις ΤΠΕ έχει ως αποτέλεσμα την εκτεταμένη χρήση τους και το αντίστροφο. Ωστόσο όπως συμπεραίνεται στο παρόν άρθρο υπάρχουν ποικίλα εμπόδια που παρεμποδίζουν τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιήσουν τις ΤΠΕ κατά την εκπαιδευτική διαδικασία παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παρά τη θετική τους στάση.

Λέξεις κλειδιά: Νέες Τεχνολογίες, Ειδική Αγωγή, Στάσεις, Εκπαιδευτικοί

Πρακτικά από το 3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα, 13-15 Οκτωβρίου 2017, ISBN: 978-618-82197-6-2, τ. Α’, σελ. 956-964